submagazin.com recenzija “Kuja i Lasera” (2010)

2

Vojko Vrućina, najekstravagantniji reper na našim prostorima, nakon velikog uspjeha sa matičnim bendom Dječaci, te zlatne koogle koju su uzeli za najbolji album u 2008. godini izbacio je solo album pod zanimljivim nazivom, ali epičnim u svaku ruku. “Kuje i Laseri” je njegovo novo uvrnuto, blesavo, nadrealno a najviše brilijantno otkrovenje. Album koji mi je sjeo odmah na prvo slušanje, što mi je nepojmljivo za rap albume, jer mi je to jako teško svarljiv žanr, međutim Vojko je kako kaže ime jedne njegove sjajne pjesme sa Kuja i Lasera, forever! U Dječacima je ionako bio otkrovenje, iako je imao dva odlična repera kao kompanjone, međutim ovako sam (sam uslovno rečeno, jer i ovaj album sadrži dosta featova), zvuči još bolje.

Ponovo je nenadjebiv sa frazama a samo ću izdvojiti neke tipa: “Nemoš se jebat ni samnom ni s menom.”, te “Sidim kući i slušam Guči Mejna, tvoja sestra mi puši Lil Vejna”. No to i ne čudi jer je Vojko jednom i javno priznao da svoje lirike piše barem mjesec dana za razliku od ostalih repera, i to se osjeti jer je sve na svom mjestu. Naravno igra riječima mu je i dalje najjača karakteristika, i dalje je sklon onom simpatičnom pretjerivanju kojeg nikad nije na odmet, ipak je on sa Dječacima bio support band velikom Bad Copyu, dugi niz godina. Ponovo su beatovi nevjerovatni. Iako manje više svi znamo da mu bitove vjerovatno diluje neki lik koji dolazi sa Marsa i samo Vojko zna gdje on živi, oni su ponovo savršeni. Naravno, osjeti se i odlična svirka njegovog benda, koju on prati kao pravi MC, na nivou, a u bitove koji su mu servirani se uklapa baš kao da je rođen s njima.

Od ljubavno-melanholično-satirične “Robot”, preko izvandredne “Vojko Forever” Vrućina dokazuje kako se može nositi sa Maajkom, smijem čak reći i da je veće osvježenje od Maajkine “Spomen Ploče”, a da ne govorim da je najkraće rečeno ubio novo izdanje Bolesne Braće. Naravno za ovakav album ne želim da trošim mnogo riječi, Vojkine greške su minijaturne i skoro neprimijetne ,te jedino mogu navesti beživotni feat sa Magellanom na pjesmi Verbalni Ratnik, jer bi pjesma bez njega mnogo bolje zvučala ali ruku na srce, Vojko daje i ostalim MC-evima njihovih par minuta slave, a tu je naravno i neizibiježni sjajni Kid Rađa, koji je “oderao” na Šljivi. Šta reći osim bacite cd u cd-pleya i klimanje glavom vam je definitivno zagarantovano.