mojtv.hr recenzija H323 videa (2009)

ponedjeljak, ožujak 2., 2009. 0:17

Album: Drama
Izdavač: DOP Records / Menart
Autor spota: Milan Latković i Danijel Simon
Trajanje: 4’02”
Ocjena: 2/5

Dječaci su novo ime na hrvatskoj hip hop sceni, no više su, zahvaljujući svojoj diskografskoj kući, napuhani nego što doista vrijede. ‘H323’ je već četvrti singl sa njihovog debitantskog albuma objavljenog prošle godine, na koji su privukli pažnju prvenstveno smislenom promidžbom a ne kvalitetom, iako to ne znači da ne valjaju, već jednostavno da su precijenjeni. Tako su se publici predstavili prvim singlom ‘Kralj ribara’ i vrlo pristojnim niskobudžetnim spotom. Potom je uslijedio singl ‘Kamiondžije’ s popratnim spotom koji je čak osvojio i prvu nagradu na festivalu kreativnih komunikacija ‘Magdalena’ u Sloveniji za kreativce do 30 godina, da bi uslijedio singl i vrlo simpatičan spot ‘Meko sranje’ koji ih je najviše proslavio jer spominju Mislava Bagu.

I onda je stigao singl ‘H323’ koji je ponovo pompozno najavljen pozivom: ‘Provjerite što se desilo Ani Stunić, Idi Prester, Antoniji Blaće itd. …u novom remek djelu Dječaka’. A spot je jedno teško gledljivo video ostvarenje za iritantnu pjesmu jednako odbojne glazbe u kojoj tri člana grupe Dječaci (od kojih su Milan Latković i Danijel Simon osmislili, snimili, režirali i montirali spot) lamaču rukama dok oko njih lete grafički obrađene glave domaćih celebritya u neprepoznatljivom obliku poput meteora.

Istovremeno, oni su napadno crvene boje, a sve zajedno gubi smisao već nakon prvih par uvodnih kadrova koji se ponavljaju pune četiri minute. Nemaštovito, iritantno, nekreativno i jadno, osnovne su karakteristike ovog spota ekipe koja očito zna napraviti i dobar spot kad to doista i požele. ‘H323’ doista nije trebalo predstaviti na ovakav način. Zapravo, nije ga trebalo predstaviti niti na koji način, ali kad je već četvrti singl onda sigurno ne ovako odbojnim spotom.

Dubravko Jagatić