kultivator.hr recenzija – Kiša Metaka – Kiša Metaka [Self-released, 2013.]

0

Prošlo je valjda mjesec dana od izdavanja tog foldera i koliko vas je poginulo od Kiše Metaka? Niko. I ne Niko kao Niko Kranjčar. Čuli ste za Kišu Metaka pretpostavljam, to su oni dečki što repaju o izbacivanju dima, pičkama iz Pashe i autima. Jel to valja? Valja jebote.

Ono što je po nekim mojim pretpostavkama, točnije nakon izdavanja prvog samostalnog singla (nazvanoj po onoj babi iz Amerike, za koju neki kažu da je pička) ”Sarah Palin”, trebao biti projekt relativno nepoznatog Kreše Bengalke i bivšeg dječaka Rađe, preraslo je u nešto veće. ‘Prvotimci’ su uz njih dvojicu u međuvremenu postali i Papi, Oreb i Vojko. Sad ih je koliko i crnaca u košarci na terenu koji igraju za jedan tim. Koliko je to ustvari bilo potrebno i koliko je utjecalo na sam proces snimanja i kvalitetu konačnog proizvoda i nije toliko bitno, koliko je bitno napomenuti da taj dečko imena Krešo više nego uspješno nosi ovo sranje na svojim leđima.

”Konan” je pjesma kojoj je uspjelo ne samo u najboljem svjetlu predstaviti ovaj projekt par mjeseci prije njegovog izlaska, nego i otvoriti album toliko dobro da se i ”Slobodni Stil” s prvijenca dobrog starog TBF-a može posramit. Ne, ovo nije usporedba s TBF-om. Samo hoću reći da je to sranje bilo jebeno, a oni su danas ”bend” za otvaranja novog Tommyja na Splitu 3. Nastavimo. ”Drei Millionen” koji zvuči kao bolja i produžena verzija Vojkove stvari ”Pištolj u tuti” u kojoj je uspješno repao na njemačko-hrvatskom, pokupio je vjerojatno najviše pažnje od strane dežurnih fejsbuk repera. Radi se o možda najzabavnijoj stvari na albumu, svakako ne i najboljoj. Moji su favoriti, uz ”Konana”, još dvije Krešine solo stvari – ”Mejaši” i ”Komuna”, u kojima je na prilično kvalitetan način opjevano (op.a. odrepano) ‘splitsko stanje uma. Ne želim recenziju pretvoriti u natjecanje petorice repera, ali jednostavno moram spomenuti kako Kreši ide i nagrada za najbolji lajn na albumu – ”86′ rođen san u Splitu, iša san u ministrante, pušia san blitvu”. Sve je rekao. Vojko blista na ”Pazaru”, Papi koji još nije popravio flow ubija na obe stvari na kojima posuđuje svoj glas a General Two je pokazao da više nije isti onaj dječak koji je prije par godina bio predmet sprdnje svakog dežurnog internet trolla. Taj je dečko potpuno zaslužio titulu bosanskog Lil’ Waynea. Dobrog starog Waynea.

Stanimo na loptu. Album otprilike ima tri trake viška i pati od nedovoljne raznolikosti tematika pjesama, što nasreću i nije toliko izraženo zbog prisutnosti visokokvalitetnih versova. Hoću reći, da je Kiša Metaka umjesto foldera koji je album, izbacila folder koji je EP, na konačni bi proizvod danas vjerojatno gledali drugim očima. Al jebemu mater, besplatno je.
Jesam rekao da je Krešo jeben?

Matej Majcenović
Ocjena: 7/10